dilluns, 1 de juliol del 2013

Mapa de decisions

Ha sigut l'últim dia que hem tingut reunió de treball de recerca amb la nostra tutora la Dora ja que començen les vacances d'estiu i l'any que bé probablement tinguem un altre tutor. En aquesta última reunió hem aprofitat per acabad d'enfocar el treball, pero resoldre dubtes i per millorar.

Aquesta vegada vam penjar la Katia i jo les nostres cartolines a la pissarra i amb notes adhesives o post-its vam començar a decidir quin és el nostre client potencial, el nostre canal de distribució, els nostres costos futurs d'on sorgiran, a causa de què ingressarem, qui són els nostres associats claus, les nostres activitats claus entre d'altres. Visualment va quedar bastant bonic i atractiu i em va agradar molt fer-ho perque gràces a aquest mapa vaig  avançar en el meu treball i vaig prendre decisions importants per al futur de la meva empresa.

Ara que ve l'estiu toca disfrutar pero sobretot avançar, avançar y avançar el treball de recerca perquè hi ha molt a fer!!!
Aquí podeu observar unes imatges de la feina feta!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada