dilluns, 6 de maig del 2013

MAPA D'EMPATÍA


Avui, dilluns 6 de maig hem fet un mapa d'empatia amb la finalitat d'intentar posar-nos a la pell del nostre futur client potencial i intentar posar, d'una manera molt esquemàtica el que sent i pensa, el que veu, el que escolta de companys i entorn, el que fa i les seves preocupacions.

Com el meu treball de recerca ja l'he enfocat i el meu pla d'empresa tractarà de la creació d'un "cicling" pel maresme adreçat a tota mena de públic, però en especial a famílies turistes que volen gaudir d'unes rutes per les millor platges que ens envolten he creat amb l'ajuda de la meva tutora el mapa que a continuació podreu observar.

Cal saber que la relació d'aquest mapa amb el treball de recerca no és directa però em serveix d'ajuda per poder fer la segmentació de clients, part important en el treball.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada